Conjunction - Əlavə 6

In case (...sa deyə/ ehtimalına qarşı) + cümlə
In the event that (...sa deyə/ ehtimalına qarşı) + cümlə : I'm going to take my umbrella with me in case/in the event that it rains - Yağış yağsa deyə (yağış yağması ehtimalına qarşı) çətirimi özümlə götürəcəyəm.

in case of (halında) + söz və ya söz qrupu
in the event of (halında) + söz və ya söz qrupu : You should try again and again in case of failure - Uğursuzluq halında sən təkrar təkrar sınamalısan.

Just in case - Hər ehtimala qarşı, ...deyə : I've been learning Spanish just in case I go to spain some day - Bir gün İspanyaya gedərəm deyə İspanca öyrənirəm. ; I bought one just in case - Hər ehtimala qarşı birini gətirdim. ; Just in case something happens, here is my telephone number - Hər ehtimala qarşı bir şey olarsa, telefon nömrəm budur.

Comments

Popular posts from this blog

The Article/Artikl - The definite article/Müəyyən artikl

Complex Object/Mürəkkəb tamamlıq

Gerund/Cerund